Personligt

Husesyn



På vår prommis igår ute I Ekängen kunde vi int elåta bli att gå lite husesyn bland alla villor också. Här byggs det lite överallt och den ena skall vara värre än den andra. Jag knäppte lite kort på sådana hus som föll mig i smaken fast på olika sätt. Håll till godo..




Detta lilla huset hade världens uppfart/ingång som jag tyckte gav huset väldigt mycket karaktär.




Nybygge var det här. Ett lite väl stort hus kanske men snyggt om man gillar det moderna.



Andra sidan på huset. Stora fönstret över ingången ger en hint om att det är en mycket ljus och rymlig andra våning. Åh den lilla "nicke nyfiken" i mig ville egentligen knacka på och gå riktigt husesyn.



Detta huset har dne där lite äldre charmen som jag gillar. Lite svårt att se på detta fotot men de har lagt stenar längs med hela grunden, vilket jag tyckte var super snyggt, Den ideén skall jag nog stjäla i framtiden...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0