Personligt

Invigningen



Denna helgen då vi har ahft invigning för vår nya möbelutställning på IKEA Linköping hade hela personalstyrkan dessa fina tröjor. DEt riktigt lös om oss när vi strosade fram i dessa rosa godingar :)

Det kom massor med folk som bjöds på tårta, musik, dansuppvisning, lekar, tävlingar, glas, godis och mycket annat. Verkligen feststämning och trots vädligt mycket att stå i för min del så hade jag super kul.

Riktigt härligt att se hur våra besökare uppskattar vårt nya fina varuhus och framförallt alla nya rum. De är underbara.
Vet att jag skrivit det tidigare men denna veckan skall jag förska ta mig i kragen och fota lite så ni får se resultatet av vårt hårda arbete det senaste halvåret.

Tills dess, kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sara

Å ja! Vill se bilder på rummen :)



Vet du något om den här skolan, http://www.strombackfolkhogskola.se. Har hittat min drömutbildning där, men vill gärna veta om någon vet något.. :)

2009-06-08 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0