Personligt

Nejlikor är underskattat!



Här nere i Ronneby har vi riktigt studentväder idag. Skinanade sol, lagom temperatur och en fin blå himmel med enstaka moln. Har precis varit nere på stan och köpt en fin bukett med ljusrosa och mörkrosa nejlikor till min kusin som tar studenten. Tyckte att en rosa bukett skulle passa Filip trots att han är en kille.

Idag hade jag också en efterlängtat sovmorgon men vaknade vid halv sju tiden och låg sedan och vred och vände på mig med ca 5 min mellanrum tills jag tröttnade och gick upp vid nio tiden. Det är så typiskt att man inte kan sov ut när man äntligen får det :(

Igår kväll gjorde jag våfflor här hemma hos storasyster (jag älskar våfflor, och pannkakor som ni vet)
Så medans de gräddade i järnet sjöng jag och gjorde små glädjeskutt. Behöver jag säga att jag älskar mat?!

Sen blev det våfflor framför säsongsavslutningen av Greys. Kan säga att det var ett av de bästa avsnitten jag sett. Sådana rysningar och kalla kårar som jag fick genom nästan hela kroppen då man insåg att det var George som var mannen "utan ansikte" har jag nog aldrig tidigare upplevt. Vet att det låter knäppt att en såpa kan ge en sådana känslor men herregud vilken hemsk scen, uuuuurrsscchhh....

På återseende kära ni. Har förresten räknat ut att jag  med semster och lediga dagar framöver endast jobbar 13 dagar totalt fram till v.33. Jippie, vilken sommar!

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej vännen!

Njut nu av sköna avkopplande dagar nere i Ronneby men kom sen tillbaka till Linköping för vi saknar dig!!

Kram Karro.

2009-06-11 @ 20:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0