Personligt

På shoppingtur



Igår när vi vaknade på morgonen sken solen och jag trodde att jag äntligen skulle få en dag i solstolen.  Hoppade i bikinin efter frukost och la mig ute på stora gräsmattan. Men icke sa nicke, det kom ett moln, och så ett till och ett till.

Tillslut låg jag som en stel planka och ville inte riktigt erkänna att det inte skulle bli någon solar dag. Carl kom ut och frågade om det inte var kallt. "Nä det är inte så farligt" bbbrrrr....

Så det blev en liten shoppingtur istället. Dåligt väder är sannerligen bra för konjunkturen... jag bidrar för fullt iallafall ;)




Vita paljettlinnet från bikbok kommer bli super snyggt i sommar till ett par ljusa jeans. Party!




Du kan inte ha för många väskor. Inte när de ser ut såhär iallafall.
Så jag är den, flickig,mjuk och bedårande ;)




En liten sneekpeak på min första oversize klänning för sommaren.




Nya undies är aldrig fel. Gult är fint till en solbränd kropp, ellerhur?




Lite basgrejer att fylla byrålådan med. Ut med det gamla och in med det nya.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej!

Hur tänker du inför att alla (med det tänker jag främst på t ex arbetskamrater, det jobbar väl många på Ikea!?) kan se hur dina underkläder ser ut? Anledning till att jag undrar är att jag själv inte skulle "skylta" med det, det är en privatsak tycker jag. Tjing plopp!

2009-06-24 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0