Personligt

Ronneby café & matsal



I fredags kväll var jag, storasyster och hennes sambo på Ronneby café & matsal och åt lite gott. Det blev ciabatta med chiliräkor för min del, en favorit som hänger med fortfarande. Oliv ciabatta, supergod gucamole, sallad, ruccola och massor med räkor i sweetchilisås. till det serveras tzatziki.




Systeryster åt en smarrig hamburgare med pesto. Den var super god som all mat brukar vara där. Tyvärr är servicen inte i samma klass som maten. Vi ville dela på en flaska vin men fick vars ett glas, vi ville äta efterrätt men de glömde helt bort oss och inte ett leende eller glatt tillrop fick vi på hela kvällen. Man blir så besviken när det är sådär, då spelar det liksom ingen roll att maten är super god om man inte kan behandla sina gäster på rätt sätt. Skärpning!




Glad tjej som äntligen har fått ett gals rött ;)







vinet var supergott så det skall jag se om jag kan hitta på systemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0