Personligt

Värme



Riktigt varm dag idag. Uppe med tuppen idag också (börjar bli en vana) vid 05.15 ringde klockan. Jag har en tendens att blir "livrädd" när klockan ringer och jag vaknar med ett ryck, lite hjärtklappning och fattar ingenting. Bra sätt att komma igång på men kanske lite mindre kul för sällskapet;)  (just nu bara Smilla & Chili)




Lite färg har man allt fått efter lata dagar i solen.



Gillar mina nya sandaler vädligt mycket. passar mig bra att de är lite "täckta" vid tårna då min ena stortå lyser med sin frånvaro...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fina du och snygga sandaler=) Men har du bara en tå? Hängde inte riktigt med...



IKEA kan nog få det svårt när du har semester:) Jag får åka dit och tokhandla så dom överlever..haha Nästan sugen på att besöka ditt IKEA, men då måste du ju jobba=)



Ha det bra. KRAAM

2009-06-30 @ 21:44:02
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag blev också väldigt fundersam när jag läste ditt inlägg idag. Du menar väl att du bara har en stortånagel, inte bara en stortå. Men både sandalerna och benen är mycket fina. God natt min flicka! Mamma.

2009-06-30 @ 23:03:13
Postat av: Ulrika

Knäppa syster som inte ser vad hon skriver. Klart du har en stortå på varje fot men på den ena saknar du ju nageln.

SKÄRPNING!!

Postat av: Rebecka

FÖRLÅT, det blev lite fel där.



Menar ju att stortånageln är borta...

2009-07-01 @ 05:58:11
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0