Personligt

Arholma



En av årets stora nyheter i sommarsortimentet på IKEA är serien ARHOLMA. Det finns olika moduler som man kan bygga ihop i flera kombinationer och soffan kan is tort sett se ut hur som helst. Anpassa efter det egna hemmt. Här har vi använt 2 hörnsektioner, 2 sektioner utan armstöd och ett bord (som även kan användas som en extra pall med dyna på). Över soffan har vi hängt upp ett nät som är väldigt collt och framförallt praktiskt om man skall sitta utomhus i sommar.



Arholma är gjort i brun konstrotting. Kan användad både utom och inomhus. Vädligt snyggt enligt mig. Skulle bara haft en större balkong.... :(



Arholma finn även i detta bord med glasskiva på och stolar. Finnas plats till 3 stolar på varje sida om  man vill.



Om cirka 2 veckor skall vi bygga en större miljö med hela ARHOLMA serien och då kommer jag självklart att ta massa bilder och visa er. För modulsoffan är verkligen kanonfin och så användbar då den ständigt kan förändra sitt utseende efter behov och utrymme.

Bra va!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Åhhh jag blev helt kär i ARHOLMA, vilken bra idé att man kan sätta ihop modulerna precis som man vill! Nu har vi redan soffor på balkongen, men hade vi inte haft det så hade jag garanterat inhandlat dessa =)



Ska bli så spännande att se fler biler när ni byggt större miljö med just ARHOLMA serien.



Ha en skön söndag!



Kramar!

2009-03-15 @ 17:52:39
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0