Personligt

Den absolut godaste



Den absolut godaste trerätters middag jag ätiti i hela mitt liv intogs på bahotellets spa på fredagskvällen. Allt var komponerat så bra, portionerna var lagom stora och allt smakade så mycket. Åh blir sugen på det igen bara av att titta på bilderna.


Förrätten, pannakottan var himmelsk.


Varmrätten. Här var helt klart den halstrade rödingen en favorit. och macadamianötterna, det hade jag aldrig provat förr men de komme rhelt klart ätas igen.


Tillbehör till varmrätten. Sallad gjord på  mina favoriter, färsk sparris och sockerärter
till det supergod nypotatis (i mars vem kunde tänka sig)


efterätten. Himmelsk. Jordgubbarna smakade precis som de gör på sommaren :)

Tycker inte att bilderna gör middagen rättvisa men det är de bästa jag har. Ni får helt enkelt lita på mig när jag säger att detta var kanon gott, helt fantastiskt, faboloso !

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Det där lät verkligen sååå gott alltihop och jag tycker dina bilder är fina =)



Ha en fortsatt skön söndag!



Kram kram

2009-03-22 @ 19:17:37
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0