Personligt

Handplockat



En av Linköpings mysigaste inredningbutik heter "handplockat" och ligger på Storgatan. Här kan man strosa runt länge och inspireras av fina ting. Här finns "ha begär" i massor för den heminredningsintresserade, kanske något för mig ?!




Fina lampor och spegeln skulle sitta fint på vår vägg i hallen...



Detta skåpet skulle jag kunna göra mycket för att få. Tyvärr är priset lite väl högt och jag har egentligen ingen plats till det här hemma. Men hade jag haft ett stort hus skulle denna haft en given plats där...


Super fina lyktor. En sak som man aldrig kan få för många av, lyktor och ljus i all dess former.

Nu skall denna tjejen krypa ner i stora sängen här hemma och se klart på Beck filmen, sen blir det natti natti.

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Ja den är ju helt underbar den glassen som Ita tipsade om, ska testa den som du sa nästa gång. Såg en massa olika och tänkte ta en annan sort me men som sagt ska ta den nästa gång....



Självklart ska vi ut och gå. Jobbar dock tisdag kväll, men onsdag???



Massa kramar///E

2009-03-23 @ 08:17:15
Postat av: Kristin

Åhh den affären är min favvo med, går alltid dit en sväng när jag har tid över på stan. Det räcker oftast att bara gå in så känner man harmoni i kroppen, härligt.

2009-03-23 @ 10:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0