Personligt

Lite bilder från Spa

Spat som vi besökte i helgen hade sån otroligt fin inredning. Då det är ett av Sveriges äldsta och mest anrika kurhotell så fanns här många guldkorn som jag gärna hade tagit med mig hem. Fantastiska fåtöljer i alla dess former fanns i varenda hörn, föll lite extra för en som stod precis utanför vårt rum, men fick tyvärr inte med mig någon bild på denna, men gud så fin den va. Försökte få Carl att packa med sig den i sin resväska, men den var aningens för stor, och så kanske man inte skall bli tjuv  såhär på minisemestern ;)



En lite uppsnofsad tjej på hotellrummet precis innan middagsdags. Visst ser jag sådär överförtjust ut att Carl tar kort, not.



Älsklingen på upptäcksfärd på stooora hotellet.





Carl tar igen sig lite innan middagen. Denna "howardinspirerade" soffan har jag alltid haft ett gott öga till. Gillar skarpt den svängda formen samt "tassarna" till fötter. Fåtöljerna som syns i bakgrunden skulle jag inte heller tacka nej till ;)



En sån här schäslong skulle jag vilja ha hemma. Riktigt fin, kraftigt tyg och väldigt fin design.

Soffa i baren  Relaxavdelning  Stillben 

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken helg ni har haft. Superfin och lyxig inredning och vilken mat=)



Mysigt att åka iväg sådär och samla ny energi.



Sköt om dig gumman. KRAAM

2009-03-22 @ 21:23:25
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0