Personligt

Morgonens Rebecka



Denna måndagsmorgon ringde klockan vid 06.00 och då skuttade jag nästan upp ur sängen. Eller ja först blev det ju lite gos med Chili och smilla i vanlig ordning ;) Sötaste kisemisarna i världen, nu har lilla Smilla börjat tvätta och ta hand om Chili också (inte bara tvärtom som innan) stolt blir man.

Denna vecka blir en kortvecka på jobbet då jag bara jobbar imorgon också sen har jag tagit semester resten av veckan, härligt. Skall styra bilen neråt blekinge, till familj och vänner, umgås, ladda batterierna och bara njuta av lite ledighet mitt i veckan. Lillebror har precis åkt till Åre så honom får jag tyvärr inte träffa denna gång, men vet att han har det hur härligt som helst uppe bland all snö.

Annars har dagen varit kanon, varit riktigt effektiv och prickat av många saker på "att göra listan", precis ätit en supergod middag med favoriten pancakes till efterrätt (vardagslyx så här en vanlig måndag) och nu väntar säsongspremiär av Nytt läge på tv3.

Ha en super bra kväll!

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig bild på dej, Rebecka. Du ser ut att ha hur mycket energi som helst. Kram mamma!

2009-03-25 @ 13:31:04
Postat av: Anonym

Jag glömde att skriva att dina ögon glittrar lika okynnigt som när du var ett litet busfrö.

2009-03-26 @ 16:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0