Personligt

nattuggla



sitter uppe sent och väntar på att vi snart skall åka. Vi tittar på Bjrön Gustavssons dvd och skrattar högt alla tre (jag, storasyster och lillebror). Mamma, pappa och Carl ligger i sovrummet och snarkar högt ;)

Årets skidresa kommer inte bli detsamma  då inte Carl kan följa med pga av jobb och skola :(
Saknar honom redan känner jag. Min 'älskling.

Får se hur mycket bloggande det blir på semestern. Jag skall först och främst njuta av ledighet och familjen. Så här efter ännu en riktigt tokstressig vecka på jobbet kunde det inte komma lägligare med semester. Jag skall njuta med både kropp och själ, jag är ledig i en hel vecka nu. Mmmm... vilken härlig känsla

Den håller vi fast vid tycker jag

God natt på er

♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0