Personligt

Ny kategori- IKEA!



Eftersom jag har världens bästa jobb tänkte jag att det är ju inte mer än rätt att jag delar med mig av mina dagar här i bloggen. Så förbered er på en ny kategori, "jobbet på IKEA" helt enkelt.

Kommer visa mestadels bilder på interiörer, produker och fina kampanjer som vi bygger upp runt om i varuhuset.

Till att börja med har jag tagit lite bilder på vårt fina sommarsortiment som precis anlänt till varuhuset.
Några bilder i taget, vi bröjar med grönt. Vilket är sommarens färg. Härligt tycker jag då detta är en favorit som alltid gör en på gott humör tycker jag.


Kvarnö stol med Lövö dyna och Grenö kudde i limegrönt. Snyggt!


Mynta amplar i limegrönt. Finns även i vitt och svart. pris 129:-
Snygga konstgjorda växter är ett hett tips då man vill liva upp lite där hemma. det ger genast mer liv i inredningen och skapar en känsla av färg. Dessa heter Fejka örter, priset 59:-



Kvarnö bord med fin plåtplatta i mitten som gör bordet lite speciellt. Årets sommar "smågrejer" sortiment heter SOLIG och här ser ni Solig assietter i två storlekar och Solig lykta (lyktan finns även i 2 större storlekar)

Så det var allt för denna gång. På återseende.

Vad tycker ni om den nya kategorin förresten?

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Åh jag gillar solsängen - för det är en solsäng va? Den måste jag spana in till vår balkong =)

2009-03-11 @ 20:35:41
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0