Personligt

Vi bygger om



Ja nu är verkligen ombyggnaden i full gång på jobbet. Bland alla gulklädda kollegor ser man var och varannanstans en äkta "byggjobbare" som susar förbi med vertyg i högsta hugg. Första avdelningen att byggas är KÖK och på fredag öppnar vi upp så alla kunder får titta på de sprillans nya köken. De kommer bli så fint, ett kök som vi är lite extra stolta över är vårt "Leila bakar på landet" kök, med lantliga grå köksluckor, turkos panel och en otroligt fin turkos, rosa mönstrad fondtapet. Mumma för ögonen kan jag bara säga, lovar att visa bilder så snart det är färdigt.

Annars har tisdagen rusat förbi i rasande fart. Halva dagen har jag ägnat åt att coacha och utbilda en kollega i sådant som jag jobbar med (detta är något som jag skall göra varje tisdag framöver för att stärka hans kompetens och arbetssätt) . Det är jätte roligt och väldigt givande att lära en annan människa något och se hur denne växer med uppgiften och den kunskap man förmedlar. Sen älskar ju jag mitt jobb så det skadar ju inte när man vill få någon annan att engagera sig i något. Resten av dagen har jag planerat för färdigställandet av nya köksavdelningen där vi skall köra en kraftsamling imorgon bitti.

Nu bli det tidags tv kväll för hela slanten. Tisdagar är det kanonbra saker på min vän dumburken, såsom bygglov,desperate housewives och christine. Så nu skall här slappas efter en hård arbetsdag ;)

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej tjejen.

Allt väl?



Min tv-tisdag: HAlv åtta hos mig på fyran då det är från Örebro den här veckan, sen blir det nog pinsamma Rosing programmet och sen självklart DH=)



Sköt om dig gumman. KRAAM

2009-03-17 @ 19:33:43
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

underbar tv kväll idag!

2009-03-17 @ 20:43:50
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0