Personligt

Åh underbara lördag!

Haft en hittills riktigt härlig lördag i strålande solsken. Temperaturen ligger nu på 31,6 grader i solen, det är ju inte klokt vilken sommarvärme vi har. Men dessto skönare är det att ligga i skuggan och läsa sin bok i lugn och ro. C den stackarn har jobbat precis hela dagen men ramlar nog snart in här, ikväll grillar vi nog och tittar på Robinsson finalen.
Som resten av Svensson-Sverige ;)

Är grymt sugen på en löparrunda men har lovat mig själv att vänta till iallafall mitten på nästa vecka, då jag hoppas att förkylningen är helt borta. håll tummarna!

Imorgon skall jag in en runda till jobbet. Ser jag mycket fram emot, trots denna underbart härliga lediga dagen. Men det är så roligt nu, så kreativ man får känna sig, sån energi man får (trots en snorig näsa fortfarande) och massor med glada tillrop från kollergor men framförallt våra kära besökare!

Skall nog ta med kameran till jobbet imorgon så jag kan visa er lite av det vi åstadkommit hittills...

Ha en fantastisk härlig lördagkväll

Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0