Personligt

lösvikt



Det är så bra att man i vissa affärer kan köpa musli i lösvikt. Då kan man plocka ut sina favoriter och få till precis den blandningen man vill. idag hittade jag även små mini ölkorvar i lösvikt i flera olika smaker, så gott. Jag älskar ölkorv som lite snacks att tugga på men köper det sällan då jag inte kan bestämma mig för vilken sort jag villa ha. Man vill ju ha fler aolika smaker och då är minisar det perfekta alternativet.




Muslin idag blev mest torkad frukt då jag har mycket annat hemma i skafferiet redan. Fina fäger blev det i påsen :)




Ser kanske inte så gott ut för ögat men dessto mer för munnen ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den affären får du visa mej när vi kommer till er i nästa vecka. Jag menar den med musli i lösvikt. Vi köpte ricentas på tjejmilen sist och jag har fortfarande kvar av den. Jättebra med lösvikt. Kram Mamma!

2009-05-15 @ 10:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0