Personligt

Lugn torsdag :)



Igår blev det en lugn dag för ovanlighetens skull när familjen är på besök. Brukar annars bli flera timmars shopping, inte helt fel det, men ibland vill man bara umgås med varandra utan stress.

Så vi tog en promenad ut till Universitetet och Vallas minigolf där vi spelade en 18 håls bana. Carl slog mig tyvärr, men en hedrande andra plats lyckades jag roffa åt mig (till min lilla mammas förtret, tävlingsmänniskan i familjen).



För ovanlighetens skulle pratade min älskade i telefon (NOT). Ibland undrar jag vad han skulle välja om han fick välja mellan sin mobil och mig ;)



Det var ganska mycket folk på minigolfen denna dag. Härlgit väder hade vi också så det blev en glass efter allt spelande så att vi klarade promenaden hem igen.

På kvällen blev det grillning i trädgården, supergott!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för härliga dagar tillsammans med dig och Carl och de underbara katterna. Puss och kram mamma!

2009-05-23 @ 10:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0