Personligt

Nya dynor!







Köpte nya dynor idag till bänkarna och stolarna på balkongen. Tycker att det blev jätte fint. lite mer ombonat och mysigt med lite textilier. Det blev bruna Hållö dynor från jobbet (Ikea) och kuddarna har jag haft sen förra året. Nu skall det bara planteras lite nya växter i balkonglådorna, köpa nya krukor (ni kan se på bilden att de är slitna de jag har nu) och köpa solstolen som jag längtat så efter.



Brommö  stol från ikea. Den är så härlig att sitta i och är praktisk på vår lilla balkong då den går att fälla ihop och hänga upp på krokar på väggen. Skall köpa en nackkudde till den i samma material/färg som de bruna dynorna.

I den skall jag sitta om kvällarna, läsa böcker och njuta av kvällssolen.

Härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0