Personligt

Nytt tvättställ och badrumsskåp



Köpte ett nytt tvättställ och badrumsskåp för länge sedan som jag tänkte sätta in i badrummet. Tyvärr fick jag erkänna att jag inte är en sådan "handywoman" som jag trodde och skåpet kom aldrig in. Så nu när fick pappa detta i uppgift och efter mycket stånkande, svordomar och lite svett så är det nu på plats.

Vårt badrum är väldigt gammalt och litet men vi försöker "piffa" till det med små medel då vi inte har energi till att renovera hela. Köpte även ett nytt duschdraperi och jag tycker att slutresultatet blev väldigt bra, skönt när tvättställsskåpet matchar övriga skåp därinne.

Tack Pappa!



Som ni ser kan man inte ha så stor rumpestump om man skall sitta på vår toalett.
Kompakt living var det här ja ;)






Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha okej men då kan jag äta på då ;) Får nöja mig med mina promenader till jobbet istället för tunnelbanan ;)



Hur länge har du jobbat på ikea? Jag skulle vilja jobba där men det finns inga jobb. Är det kul?



Kraam

2009-05-22 @ 19:48:05
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad bra det blev, alltid kul att piffa upp saker och ting lite granna, snäll pappa du har som fixat och donat =)

2009-05-23 @ 23:19:45
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0