Personligt

RIVA



När mamma, pappa och lillebror äntligen var framme i Linköping i onsdagskväll blev det middag ute på RIVA. Jag åt en supergod smörstekt gös med caesarpotatissallad,citronbuljong och dillkrutonger, till det ett glas rött. RIVA är en riktigt bra restaurang där man får vällagad mat i stora portioner så man blir ordentligt mätt, trevligt med öppet kök också så man kan hålla lite koll på kockarna ;)

Har blivit helt såld på rödvin nu förresten. För bara några månader sedan tyckte jag inte alls att det var särskilt gott men nu kan jag till och med ta ett glas en kväll här hemma i min "ensamhet".

R

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Mysigt med familjehelg=)



Länge sedan man spelade minigolf, det är ju riktigt kul. Måste nog släpa med mig familjen snarta=)



Sköt om dig. Kraam

2009-05-24 @ 14:05:46
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0