Personligt

I provrummet



I brist på annat att skriva om denna onsdag så visar jag istället lite bilder jag tog för någon vecka sedan i HM´s provhytt.

Brukar skoja om att jag nog aldrig har gått in i deras provhytter med endast ett plagg, blir oftast ett tio tal som ni kan se på bilden ovan. Men jag gillar HM och skall man ändå göra sig besvär att prova ett plagg kan man ju lika gärna prova flera. ellehur?!

Roligt är det iallafall. Denna gång var det den svarta bustiern och blusen i begie med spetsdetaljer som fick följa med mig hem. 



Söt blus som jag gilllade jätte mycket men som jag insåg att jag nog skulle tröttna snabbt på.



Cool klänning som jag bara var tvungen att prova för man blir ju så glad av färger inte sant.



Söt blus och precis en sådan jag ville ha. Förutom en sak. Den var alldeles för genomskinlig ;(



Snygg kavaj men inte riktigt jag



Snygg, men inte helt perfekt...





Väldans snygg kofta som jag ångrar lite nu att jag inte köpte...
Har liknande redan i garderoben så det var nog ett klokt beslut;)


Snygg kjol men jag har ju redan en del kjolar...
Skorna var fina men inte så bekväma så det blev inget köp...

Så nu vet ni hur det ser ut när jag letar kläder och inspiration.

Bra va!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tyckte faktiskt du va allra snyggast i kavajen! Såg så himla chikt och medvetet ut! :)

2009-11-19 @ 19:43:59
Postat av: Madeleine

Vad fin du är gumman.

Jag har också den vita med spets:)



Hoppas att du har det bra!



KRAAM

2009-11-19 @ 22:16:09
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0