Personligt

Min kropp hänger inte riktigt med




Imorse vid halv sju var jag såhär pigg och glad men nu på eftermiddagen ligger jag här helt utslagen i soffan med ett huvud som bankar...

Igår så fick jag också världens huvudvärk på eftermiddagen och gick hem lite tidigare från jobbet. Väl hemma hann jag precis in på toaletten innan dagens lunch kom upp...

Men ingen maginfluensa här inte. Blir sådär ibland vid rejäl huvudvärk. Yr, mår illa och måste ibland kräkas.

Tur det inte händer så ofta. tillhör de människor som knappt aldrig får huvudvärk vilket jag är väldigt tacksam för. Så jag tänker inte gnälla för dagens värk heller.

Blir en tupplur nu och sedan kvällmat när älskling kommer hem.
Har köpt thaisoppa och tänkte tvinga (läs be snällt) Carl att göra sina super goda pannkakor till oss.

natti

R

Kommentarer
Postat av: Madeleine

KRYA PÅ DIG GUMMAN!!!!!

2009-11-02 @ 22:15:42
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0