Personligt

Min sprillans nya pärla!



Så ÄNTLIGEN har jag köpt mig en ny cykel. Och vilken fining det blev. En Cresent i svart med blommönstrade detaljer och en korg som är super duper snygg.

Nu kan jag cykla utan att
bli våt i baken
skaka som en tok pga att bakhjuet är snett
kedjan hoppar var 50:e m
trampa mig hjärndöd för att jag inte har några växlar

och framförallt nu slipper jag hoppa av cyklen hela tiden när det är mörkt för att jag tror att det kommer en polis och tar mig då jag inte har något lyse.

Jag vet att jag är knäpp som inte fått tummen ur tidigare och köpt mig en riktig cykel.
Särskilt knäpp då jag förra julen fick pengar av min älskade lillebror att köpa en ny...

men nu står den där nere i källaren och blänker.

Så fin!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fin den ser ut! Var nu riktigt rädd om den så den håller i många år. Kram mitt gull! Mamma

2009-11-20 @ 22:30:07
Postat av: Karro

ÄNTLIGEN!!

2009-11-21 @ 09:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0