Personligt

Ute faller snön...



Torsdag idag vilket oftast innebär ledig dag för mig då jag jobbar var 3.e helg.

Steg ur sängen vid nio och möttes då av ett ganska trist väder utanför fönstret. Grått, blaskigt och små snöflingor som föll ner från skyn.

Blir nog mycket tid inomhus idag för jag är fortfarande lite förkyld. Lånade Camilla Läckbergs första bok "isprinsessan" härom dagen så det blir nog lite läsning i den. Tyvärr så var det enda exet som biblioteket hade inne då anpassat för synskadade så texten i boken är dubbelt så stor som vanligt. Carl skrattade lite åt mig när jag kom hem med den men för mig spelar det ingen roll. Bara lättare att läsa då ju...

Nu blir det sen frukost.

Helg frukost idag bestående av smoothie, äggröra och smarriga mackor :)
Då känner jag mig ledig. frukost är det bästa målet på dagen när man är ledig och verkligen hinner njuta av den.

Hörs snart igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0