Personligt

Det är dags för fredagsmys....



Här hemma står nu den hemlagade pizzan i ugnen vilket gör att hela lägenheten doftar underbart.
Carl och jag gjorde vars en variant för våra smaklökar är inte alltid överrens.
För min del blir det kalkon, rödlök,champinjoner,salami,tomat och oregano
Carl kör på kalkon,bacon,rödlök och tomat.

Båda blir nog smarriga skulle jag tro.

Ikväll blir det annars väldigt lugnt här. Idol i vanlig ordning och kanske en "Johan Falk" film. Fick hem två olika med posten häromdagen (vi prenumererar på lovefilm) så denna helgen blir det garanterat filmetime minst två gånger;)

Egentligen hade vi tänkt att vi skulle åka iväg på en liten tripp denna helgen men det blev tyvärr inte så. Därför har jag bestämt att jag verkligen skall smala så mycket energi det bara går för att nästa vecka skall bli lite bättre än den som varit.  Lär ju inte bli folktomt på jobbet då det vankas höstlov för många småttingar...

ha en underbar kväll!

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad smarrigt med hemmagjord pizza :) Hoppas ni fick en mysig fredagskväll.



Söt du är, det känns som jag har mer att blogga om nu sen får vi se hur länge det varar :)



Åh tack för tipset, ska ut och köpa mig en plastgran i år och bara använda toppen, om jag sedan vill ha en hel gran så kan man ju sätta ihop alla delarna. Toppen bra. Ni kanske skulle börjat sälja de plastgranarna på IKEA? Hade varit perfekt.



Hoppas du mår bra tjejen, ta hand om dig.

Kraam

2009-10-24 @ 10:04:37
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: therese

vet du att du är en hemsk människa?

2009-10-24 @ 10:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0