Personligt

Inte en meter till...



Äntligen får man sätta sig ner, för första gången idag (förutom lunch). Steg upp vid sex imorse och sedan dess har det gått i ett.
På jobbet har vi idag startat uppbyggnaden av årets julbutik och fint blir det. Imorgon kommer vi att varulägga produkterna och det är som självaste julafton då man med spänning får se alla olika dekorationer. Jag nämnde ju att vi redan förra veckan fick de första julprodukterna till varuhuset men denna veckan är det alltså dags för själva dekorationsdelen (julgranskulor, glitter, presentpapper, osv)

Tog mig hem från jobbet vid halv sex och trodde då att jag inte skulle kunna gå en meter till så trött i fötterna var jag. Men solen sken från klarblå himmel, vinden var behaglig och pojkvännen var för en gångs skull sugen på en promenad. Så det blev en långprommis till mataffären för att fylla på skafferiet lite.

Skönt var det men nu tänker jag inte gå en meter till. Halv ligger nu i soffan och väntar på att "Ankan" skall börja på tv:n.  Kanske kan jag få C till att hämta en stor kopp té till mig...

Ha en fortsatt härlig måndagskväll allihopa!

R

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Becka!

Vi har försökt sätta upp garderober i helgen...och även i kväll. Jag säger bra en sak.. Varna Ingvar för att åka igenom Eringsboda!!!!!

Kram Pappa

2009-10-05 @ 22:04:53
Postat av: Madeleine

IKEA är då alltid ute i tid när det gäller julen:) På gott och ont....



Du får visa lite bilder här sen så man får lite smakprov om det är värt ett besök till IKEA eller ej:)



KRAAMM

2009-10-05 @ 22:15:56
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0