Personligt

Ladies Night 20091002


En glad rebecka med några daquiris innanför västen;)

Igår var det Ladies night på Cloetta center här i Linköping. Vi var ett gäng tjejer på 7 personer som hade en väldigt trevlig kväll ihop. massa skratt och glädjeskrik kom från bord bord under kvällen.

Källen startade tidigt med drinkar hemma hos Caroline vid fyra tiden. Vi gjorde över 3 liter strawberry daquiri!
Det mesta av detta hamnade i min och Carros mage;) vi kan inte få nog...

Sedan blev det en kort prommis bort till Cloetta center där det bjöds på fördrink, middag och sedan vid nio tiden var det dags för showen.

Kvällen avslutades på Sliver (nattklubb) där vi fick dansa loss en stund.

Summasumarum, en jäkla härlig kväll!

Karolina, Caroline och jag. Karolina och jag trotsade vädret och bar tunna strumbyxor och trench denna kväll. Än är det inte vinter men ack så kallt det var på vägen hem mitt i natten.

Ett glatt gäng tjejer på väg till Cloetta center


Sophia raggade upp en heting denna kväll;) han ställde glatt upp på bild och avslutade kvällen med att spänna sig på scen iklädd endast snickarbyxor...

Martin stenmark och Andreas Johnsson sjunger duett


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilka snygga tjejer och vilken trevlig kväll.

Skulle också vilja se den showen, kan tänka mig att den är bra:)



Vad fin din "chanel"-liknande vita kavaj är. Kollade på en liknande fast i mörkare tyger men tyvärr köpte jag dne inte, vilket jag ångrar....men men det dyker väll upp något nytt snart..haha



Du får komma hit och shoppa någon lördag;)



KRAAM

2009-10-03 @ 22:14:35
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Peter Malmström

Samma gamla glada Rebecka! =)

Precis som man minns henne, sin gamla klasskamrat =)

2009-10-04 @ 18:13:35
Postat av: Rebecka

Madeleine; Ja det var verkligen en härlig kväll med tjejerna. Min vita kavajjacka är underbar, är helt förälskad i alla chanelinspirerade plagg där ute just nu.



Peter; tack vännen. härligt att höra att du hittat hit. Välkommen åter!



2009-10-04 @ 21:50:42
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0