Personligt

sommaren är kort...


Solbränd och sommarfin Rebecka utanför Robinson Crusoe i Borgholm

Dessa dagar längtar jag tillbaka till sommaren. Till värmen,  rosé, vännerna, bara ben och en massa sol.

 Idag har hösten verkligen visat sig här i Linköping. Vaknade vid halv sju i morse av att regnet öste ner utanför, trodde för en kort stund att det var måndag men insåg snart till min glädje att så inte var fallet. Så jag gjorde det enda rätta och kröp intill min älskade och somnade om igen.

Steg ur sängen flera timmar senare, utvilad och redo för en skön söndag.

R


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej Sis

Tror minsann att det är jag som har tagit detta fina fotot på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0