Personligt

Spontan utekväll



Igår kväll blev det en spontan utgång. Efter att vi hade ätit middag och kollat in fredagsfinalen av idol så kom en kompis förbi och det blev ytterligare några glas rött.

Vid halv ett tiden cyklade vi ner till stan och utestället Platå. Hade jäkligt skoj och Martin var underbar då han kom med vars en strawberry daquiri till oss tjejer. Den kunde jag ju inte låta bli trots att jag skulle upp och jobba 5 timmar senare(!)

Blev en helkväll med nattamat för mig och carl på Burger King, delade på något som hette "NIght meal". Bestod av en JÄTTE stor hambugare och en lite mindre samt massor med pommes och dricka. Perfekt att dela på för en kille och en tjej.

Kom i säng runt fyra  och upp igen några få timmar senare för att bege mig till det stora gulblå huset. Nu är jag allt annat än pigg som ni nog kan förstå.

Blir en tupplur i soffan nu...

R

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kul med spontan utekväll, ofta är det då det blir som roligast:)

Smart grej med nattmålet som passar en kille och en tjej som du säger. Om nu inte tjejen också är vrålhungrig vill säga...haha



Du måste ge dig på Läckbergs böcker för dom är riktigt bra, men läs dom gärna i ordning. Blir bättre då:)



Ha en mysig kväll nu. Kraam

2009-10-10 @ 18:27:33
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0