Personligt

It´s poncho time

 



Nu är det verkligen perfekt väder för att använda sin härliga poncho som har fått ligga i garderiben alldeles för länge. Min har några år på nacken men vad gör det när den både är snygg och otroligt bekväm fortfarande.

Ikväll ahr vi haft storstädning här hemma. Jag tog köket (lite mitt revir får jag nog erkänna) och Carl tog resten av lägenheten. Smidigt när man är två som kan dela på arbetsbördan och det blir ju så mycket roligare när man hjälps åt. Så nu sitter vi här i soffan, framför andra avsnittet av "Greys A" och njuter av resultatet efter kvällens kraftansträngning ;)

Imorgon är jag ledig och som det ser ut nu så är min dag helt fri från måsten.

Har dock ett uppdrag, en viss person fyller nämligen år på lördag...

God kväll

R


Kommentarer
Postat av: Johanna, Theo o Milo

åh va härligt det ser ut! Va sugen jag blev på att rota fram min poncho med nu =)



Kramar i höstrusket!

2009-09-24 @ 14:23:01
URL: http://www.dunsans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0