Personligt

Magont

 



Min mage är verkligen inte sig själv idag.

Började igår kväll att jag kände mig lite "uppblåst" och hade magknip.

Kunde knappt sova inatt, ville bara ligga i fosterställning.

Sedan blev det lite bättre vid lunchtid men sedan under eftermiddagen värre igen.

Kunde höra min mage "bubbla" och det kändes som om någon stack knivar i mig där jag satt vid skrivbordet :(

Nu har jag ätit lite havregrynsgröt (tänkte det kunde hjälpa) och det börjar kännas bättre.

Magen är tyst igen :)

...och jag kan sitta upprät.

Blir stora koppen med té och tända ljus resten av kvällen.

Kurering pågår


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Usch inte roligt med ont i magen. Hoppas verkligen det ger med sig. Kanske är något du ätit? Testa att lägga en varm handduk på magen, brukar hjälpa.



Vilka roliga skyltar det var i inlägget nedan:)



Var rädd om dig nu och ta det lugnt och vila magen. KRAAM

2009-09-08 @ 21:26:41
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0