Personligt

Nya tag



Idag tar vi nya tag och ser framåt.

På jobbet inleder vi en rolig period just nu. första julleveransen kom idag (!)

och jag ÄR överlycklig.

Vet att det är väldigt tidigt men efter att ha jobbat med detta ett par år så har jag vant mig. och i ärlighetens namn så har jag väntat på sakerna sedan i våras. Vill se dem i verkligheten, känna och klämma på dem ;)

och det jag sett hittills är otorligt fint. traditionellt, rött, vitt och grått!

Kan tipsa alla heminredningintresserade att i år kolla in ikeas julkollektion tidigare än vanligt då min magkänsla säger att detta sortiment kommer gå åt som smör i solsken...

Go jul på er sötisar;)

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

tack för tipset, blir supernyfiken på pyntet och jag ska se till atta vara ute i god tid! kram

2009-10-01 @ 18:32:12
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

IKEA brukar ju vara ute i tid, kanske är dags att ta sig en titt där snart:)



Skönt att du verkar vara tillbaka lite nu igen även om jag förstår att du fortfarande är väldigt ledsen efter eran lilla kisse:( Tänker på dig gumman!!



Hoppas du får en fin helg nu. Kraam

2009-10-01 @ 22:18:39
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0