Personligt

Hemmets lugna vrå


Mitt favoritrum hemma är helt klart vardagsrummet.

Vårt vardagsrum är det rum i lägenheten som det just nu är lite ordning och reda i. Har fått frågor om jag skall flytta och det skall jag/vi inte, ännu...

Men som ni säkert vet så arbetar min kärlek numera i stora staden sthlm och trivs som fisken i vattnet där. Då känns det oundvikligt att det så småningom kommer bli så att jag med tar kappsäcken och styr kosan upp dit. När det kan jag omöjligt säga men jag är inte helt främmande för det iallafall.

Anledningen till att vi nu fixar lite i lägenheten är att det helt enkelt behövs och så är det självklart så att man vill ha den i bästa skick för en framtida försäljning.

Men baksidan av att fixa här hemma är att man bara trivs ännu bättre då;)

Vårt fina hem som vi har skapa tillsammans. Ja kanske C har gjort lite mer "handywork" och jag stått för "piffet" men det är ju så man skall arbeta. Rätt man på rätt plats, ellerhur;)

Stort kram!


Kommentarer
Postat av: fanny amanda

åh, tack så mycket för ditt svar. när jag tittar nu tänker jag att jag kanske verkade för framfusig, det var inte meningen! svara bara på det du vill själv, men det gör du säkert :)

2010-08-25 @ 22:39:45
Postat av: Rebecka

Fanny hade absolut inget emot din fråga. Blir så glad av kommentarer och att få veta att det faktiskt finns de där ute som läser mina små inlägg :)



Så tack själv kära du!

Rebecka

2010-08-25 @ 22:56:19
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0