Personligt

Vi målar vitt....


Vita golv är fina. Opraktisk men fina... Vi har planer på att ge golvet i vardagsrummet en omgång inom kort. parketten där är så himla sliten så något måste vi göra.

Efter en helg med både jobb, renovering och umgänge med fina vänner har bloggen tyvärr (som så många gånger den senaste tiden) blivit lidande.

Är inne i en hektisk period efter semester både jobbmässigt och privat så det finns inte så mycket tid att kalla fritid. Men jag har roligt och är förbaskat lycklig så jag klagar inte.

idag har vi målat för fullt här hemma. Byråer och nattduksbord har fått sig en omgång vit färg igen pga av att de började se lite väl smutsig ut. Carl har satt upp taklister i sovrummmet samt målat dem och väggarna skinande vita. Nu återstår bara målning runt fönstren så kan vi bocka av sovrummet på vår "att fixa innan vi säljer vår fina lägenhet" lista;)

Nu blir det sängen. Klockan ringer 05.05 imorgon.
Då vill jag vara utvilad, glad och redo för en ny vecka.

(Glad kommer jag garanterat vara då C finns vid min sida.Nu när vi bor lite på olika håll uppskattar man verkligen de små sakerna...)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vita golv är superfint:)



Ska ni flytta båda två nu?



Och du är som vanligt fin på bilderna:)KRAMAR

2010-08-23 @ 21:55:43
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0