Personligt

Vitt


Väggorden har inte kommit på sin rätta plats ännu utan bor så länge på vår tavellist inne i sovrummet.


Ja i dessa dagar är det vitt, vitt, vitt här hemma. Allt känns så rent, snyggt och frächt.

Kände direkt när jag steg innanför dörren här hemma idag att jag fick ett leende på läpparna. Kan inte nog beskriva hur härligt det är att få saker gjorda som man gått och tänkt på länge. Så tack C för att du är så pedantisk och så otroligt noggrann när dte kommer till att fixa saker. Det var många studer i helgen som jag bara ville lägga mig ner på golvet och skrika , då benen känns som gele och man vill inte se en burk målarfärg på hundra år...

Då är det skönt att ha en sambo som säger till en att skärpa sig och puscha på tills jobbet blir gjort.

Tack älskling!


Kommentarer
Postat av: sara

:-D Åhh vad härligt med såå vitt !! hihi

2010-08-31 @ 12:16:24
URL: http://rockfellamama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0