Personligt

<3



Det här är inget vanligt inlägg från Rebecka utan detta är hennes syster Ulrika som skriver! Min lillasyster Rebecka är så söt med sina lösenord och jag kan dom alla, så varför inte passa på att ge henne ett inlägg, tänkte jag :)

Min syster har allt man kan önska sig! Hon är en sån härlig person som ger sin kärlek till alla hon känner!
Jag och min syster Rebecka ( Becka, Beng-ha, Beckis, Shaggy, Beck-Fi, Hängas, Bengla osv) , kärt barn har många namn, står varandra väldigt nära och det är jag såå tacksam för.

Vi pratar om allt och känner varann helt utantill. Jag hjälper henne med det jag vet att jag är bättre på och hon hjälper mig med det jag kan ha svårt med. Vi kompletterar varann väldigt bra!

Nu 2010 har min syster varit ett extra stort stöd för mig och hjälpt mig att fatta många stora beslut. Stöttat och hjälpt mig och bara varit så som en syster ska vara. Hennes stöd och åsikter betyder mycket för mig.

Du är för mig en stor stöttesten och jag älskar dig så mycket!!

Saknar dig redan även om du har varit här precis och hälsat på! Men den 13 syns vi igen, jag hoppas ju ni står och väntar på Arlanda på mig!

Puss puss härliga syster <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla fint skrivet!!

2011-01-01 @ 17:19:23
URL: http://mallisbrallis.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Visst är min storasyster den allra bästa!

2011-01-02 @ 23:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0