Personligt

Vinteride

                          

Som ni märker har jag gått i ide nu några dagar...

Vintern gör mig så trött. Försöker att hålla energinivån uppe på jobbet men märker ganska snart jag kommer hem att den försvinner snabbt. Men idag har jag haft en jätte bra dag iallafall, skrattat mycket och haft intressanta diskussioner med kollagor.

Igår var vi ett gäng på en restaurang med namnet "Fondueboden" där vi njöt av god mat och framförallt varandras sällskap i några timmar. En riktigt rolig kväll då jag och många av de andra skrattade så mycket att magen krampade, tårarana sprutade och kroppstemperaturen steg både en och två grader :)

Nu, sängen, måste få lite sömn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0