Personligt

Jag längtar!


Min goda chailatté på Georges i lördags eftermiddag.

Har ett sjukt sug efter chailatté nu för tiden. Var hemma hos kristin igår och överraskade henne lite i förväg då hon fylle rår idag. Det var jag, karro och Carro som sjöng "med en enkel tulipan..." samtidigt som vi faktiskt överlmnade en bukett tuplaner. passande va?!

Hos kristin blev vi bjudna på underbar chailatte då hon har skaffat sig en mjölkskummare. Det är så sjukt gott (kanske inte det nyttigaste..) men så sjukt gott i vinterkylan.

På fredag är jag ledig och då har Caroline och jag planerat för förmiddagsträning, lunch på stan och sedan en "eftermiddags-chailatté" när Karro har slutat jobba så hon kan va med och fira in helgen;)

Som sagt, ett beroende har tagit ett järn grepp om mig...

what to do? ingen mening att kämpa emot, kepp them coming, chailattés!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0