Personligt

Lilla hjärtat är sjukling:(



idag har lilla Smilla kräkts flera gånger och är väldigt "risig i kistan".

Tyckte att det var något konstigt i morse då jag steg upp. Hon brukar alltid hoppa direkt upp i sängen till mig och så gosar vi en stund innan det är dags för frukost. Men idag syntes hon inte till, inet ngåon som höll mig sällskap vid barumsspegeln, inegn som satt bredvid på stolen vid matbordet...

men så kom hon och åt lite när jag tog fram hennes mat, så då tänkte jag inte mer på det. Men när vi kom hem här i eftermiddags så möttes vi av en lite otrevig syn i hallen....i köket....och på toaletten.

Nu ligger hon och vilar sig i sängen och man kan riktigt se på henne att hon inte mår så bra. Orkar knappt öppna de små ögonen. mitt lilla hjärta.

Så ikväll turas vi om att va hemma och VASK:a, alltså "vård av sjuk katt" ;)

Först är det min tur då Carl är på träning, sedan tar han över då jag skall träffa tjejerna senare ikväll.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Stackars kissen men blev lite full i skratt åt VASK:) Hoppas kissen kryar på sig...



Fin du är på alla dina outfit bilder:)



KRAAM

2010-02-16 @ 22:16:32
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0