Personligt

Lite nytt på inredningsfronten



Har länge letat efter en stor, stor té kopp som skall vara sådär hög men inte för bred. Och kanten där man dricker får inte vara för tjock...och färgen och mönstret inte för "fult". Så igår på indiska så hittade jag den. Min alldeles perfekta tékopp som jag nu sitter uppkrupen i soffan med.

Hittade även lite nya tabletter så nu åker de gamla i papperkorgen, eller till myrornas insamling.

Idag hade vi -27 grader här på morgonen och så mycket varmare har det inte blivit så nu passar min kopp otroligt bra!

mmmm

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej syster.

Du har köpt precis dom som jag har tänkt köpa, underläggen alltså. Jag har redan dom i brunt ju.

Puss & Kram

Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

fina saker=) Gillar din header!

Kram erica

2010-02-23 @ 18:20:00
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0