Personligt

Slut som artist för denna dag



En hel helg med bara tjejer = Väldigt väldigt roligt!

Sitter nu med en stor kopp té i soffan och väntar på att min andra hälft skall komma hem från sin resa till Hamburg. Jag är helt slut som "artist" för denna dag. Caroline och jag avslutade tjejhelgen med två timmar på gymmet så nu har både kropp och sinne fått vad den behövde. Tog mig igenom 7 km på löpbandet idag relativt enkelt och då hade jag massa krafter kvar så det blir en vända dit imorgon igen efter jobbet.

Snökaos råder över hela Sverige och så även här i Linköping. SJ ställer in nästan varenda tåg vilket vår vän Linn fått lida av hela helgen. Men tapper som hon är tog hon sig ändå hit i lördags och är nu, efter myccket om och men, iallafall på väg hemåt mot Malmö igen. Men vem vet när hon kommer fram, vädret ställer ju till sådana problem...

På tjejfesten i lördags hade vi "knytis" och alla hade med sig väldigt smarriga saker. Utan att prata ihop oss så lyckades all mat följa ett italienskt tema vilket visade sig vara väldigt uppskattat;)

En av tjejerna bakade ett fantastiskt gott bröd som är från boken "Leila bakar".

Skriver receptet till er under kvällen för det var så fantastiskt gott!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0