Personligt

Start på veckan


Ute i vår trädgård ligger det en väldig massa orörd snö. Så fint!

Måndag. Igen kanske man skall säga. veckorna går i rasande tempo just nu och jag kan inte riktigt förstå varför januari brukar kallas den tråkigaste månaden på året. Hittills har detta året varit mysigt, roligt, kräleksfullt och välsdigt härligt. 2010 känns som ett magiskt år!

Min måndag börjar faktiskt snart lida mot sitt slut då jag måste krypa i säng extra tidigt ikväll. Ännu tidigare morgon än vanligt väntar mig tis och ons så då får man försöka komma i säng i tid (vilket jag sällan lyckas med skall tilläggas...).

är iallafall mycket nöjd med dagen. Har skrattat som en tok på jobbet (mina kollegor är underbara, vi har så roligt!) , kutat lite på löpbandet och lyft lite vikter på gymmet. Nu väntar kvällsmat iform av kycklingwok med kokosmjölk, chilipeppar och grön curry.

på återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs gärna igenom dina artiklar innan du publicerar dem, det smyger sig in lite stavfel här och där. (Nu kom läraren i mig fram, men jag tror inte att du tar illa upp, min skatt.) Kram!

2010-02-08 @ 21:19:52
Postat av: Therése

åh tack vad gullig du är!!

Vad kul att höra :)

Ska kika in på din då och då!

2010-02-08 @ 21:27:26
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det kom tydligen inte med vem kommentaren var ifrån men det har du säkert räknat ut. Kram igen! Mamma

2010-02-08 @ 21:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0