Personligt

Tacksamhet



Idag var det sista dagen på projektet som jag arbetat med de senaste sju veckorna. Så nu är det dags att lägga "snickarbyxorna" på hyllan för ett tag. Nu väntar mitt vanliga jobb igen vilket till en början innebär mer planering av vår sommarbutik som skall börja byggas vecka 10 och en del annat som legat på is under min frånvaro.

Som ni säkert märkt vid det här laget så tycker jag om mitt jobb så otroligt mycket och framförallt alla fina människor som jag får jobba med. Kan faktiskt ärligt säga, hur konstigt det än låter, att jag ibland kan längta till måndag morgon på söndagskvällen. Att ha ett arbete som ger en så mycket energi och glädje som mitt det är helt fantastiskt.

Det är jag så otroligt tacksam för!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0