Personligt

Todays



Så var man tillbaka i projektet igen på jobbet. Har ju de senaste två veckorna planerat vår sommarkampanj men jobbar nu åter igen i vårt ombyggnadsteam.
Vilket innebär att jag får gå runt i mina favoritbyxor hela dagarna, mina snygga snickarbyxor ;)

Annars blev dagens outfit svart för hela slanten idag. Drog dock sönder ena dragkedjan i mina stövlar så jag fick lov att byta innan jag gav mig ut i snöstormen kl 05.40 i morse.

Vilket väder det råder i Sverige just nu. Jätte häftigt tycker jag!
Visst det ställer till en hel del problem men tänk så underbart med så mycket vit snö överallt.

Jag har inte tröttnat på det ännu :)

Trots att jag fick bokstavligen skotta fram min bil imorse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0