Personligt

Vår lördag

Igår hade vi en heldag tillsammans, C och jag.

Det blev sovmorgon, lång furkost med sedvanlig jordgubbs- och blåbärssmoothie, äggröra och rostade smörgåsar. Efter det tog vi en prommis ut i det fina vädret och all snö. Jag har inte tröttnat än på det fina vita som ligger utanför, det är fint, härligt och underbart att vi får uppleva en sådan riktig vinter! äntligen

Sedan spenderade vi några timmar på stan. åt god lunch på en salladsbar, tittade lite i några inredningbutiker och provade lite kläder. Slutade med att jag som vanligt satt på en pall utanför provrummet och väntade på Carl. brukar bli så när vi shoppar ihop, jag förvandlas till någon form av assisten/smakråd och han hittar väldigt mycket fint.

Framåt kvällen tog vi en fika på Georges coffé, där de har världens bästa chai latte som man kan sitta och smutta på länge och titta ut på stora torget. Avrundade kvällen med bio, "snabba cash", som var jätte bra, men vi gick bägge därfirån väldigt nedstämda och arga pga filmens handling...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0