Personligt

Den perfekta epilatorn!


En svart Philips HP6402/00 epilator 399 kr.

Köpte en ny epilator i förra veckan pga att min gamla inte höll måttet längre. Den tog inte alla strån och det gjorde så in i hel-etes ont!

Så idag testade jag min nya lilla vän och den är magisk. Visst det känns en del, ingen trodde väl att det skulle vara smärtfritt att dra bort hårstrån fårn kroppen. Men det ä'r en enorm skillnad på denna nya och den gamla. Den nya är smidig, tar bort alla strån snabbt och med minimal smärta.

Till epilatorn följde med en liten effektivitetshylsa som gör att man kommer åt hårstrån som är så små som 0,5 mm.  

Nu skall jag aldrig raka benen längre. Att epilera är det bästa, då håller benen sig fina i 4-5 veckor och hårstråna blir tunnare och tunnare.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur ont gör det att epilera benen? är det värt det?=funderar verkligen på att köpa en, för det finns ju roligare saker än att raka benen varannan dag..

2010-01-18 @ 11:36:12
URL: http://rockfellamama.blogspot.com
Postat av: ♥ Sussi - Galen norrbottning ♥

Skönt att hitta någon som bloggat om denna ligga rackar. Googlade på den och hittade hit :D Tänkte köpa den, är den värd de :D

2010-09-22 @ 00:09:40
URL: http://sussisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0