Personligt

Hårtips


Mitt hår är inte vad det borde vara just nu. Klarar knappt av att ha det utsläppt mer än några få timmar innan jag blir så irriterad att det åker upp i en tofs. De är torrt, sprött och verkar inte må särskilt bra så jag frågade en frisör om råd.

Så efter rekommenadtion från henne så har jag nu lagt en beställning på schampo, balsam och inpackning från KMS. KMS HeadRemedy Dandruff är ett milt schampo och balsam som är skonsamt mot hårbotten, lugnar och kyler ner, kontrollerar mjäll och ger en frisk hårbotten. Säkerställer en mild rengöring och fuktbalans i hårbotten.  Köpte även KMS Restructning Therapy inpackning som ger en intensiv behandling som stärker och återuppbygger håret. Den balanserar fukt och ökar elastisiteten i håret samt doftar aloe och vanlij.

Hoppas verkligen att detta skall göra underverk på mitt hår!


Schampo 179 kr                                                           Balsam 219 kr


Inpackning 219kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0