Personligt

I´m in love...




Update: jackan är från Peak performance

I´m in love... i min nya jacka!

Som jag har letat, i fler aår faktiskt. Efter en stor, varm och snygg dunjacka som inte gör att jag ser ut som en "michelingubbe".

Idag fann jag den. jackan som var precis sådär som jag ville ha den. Snygg, minimalt med detaljer och inga stora loggmärken, varm, gosig, mörk mörk marinblå (nästan matt svart), praktiska fickor, rejäl luva.

Den har allt!

Satt som en smäck. Så gosig, så varm och så OTROLIGT snygg är den.

Inte sant?

Nu tänker jag ge mig ut på kylig promenad bara för att jag har världens bästa jacka för det.

HAPPY!




Kommentarer
Postat av: Maria

Kanonsnygg!! Vart hittade du skatten & vad kostade den? Är ute efter en liknande nämligen. Håller tummarna att den är från någon kedja som även finns i Uppsala :)

2010-01-09 @ 18:23:52
Postat av: Rebecka

Hej Maria



den är från Peak och jag köpte den på 40 % rea så det slutade på 2400:-, ord pris alltså 4000 kr.



Den är underbar!

2010-01-12 @ 17:03:11
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: matias

Du har inga mer bilder på den jackan eller att du skulle kunna ta fler bilder på den? Jag tycker den ser jätte härlig ut så vore kul att se hur fodret ser ut i den?

Skulle du kunna hjälpa mig med det?

Mvh

2012-01-09 @ 11:31:19
Postat av: Tina

hej hej!

hittade dig eftersom jag sökte på jackan.. vet att inlägget är lite gammalt men provar ändå att fråga.. undrar vad jackan "heter" jag menar vad det är för modell.. skitsnygg är den =) vill ha en exakt likadan.. den är ju från Peak, men hoppas på att få namnet på modellen.. ha det bäst!!!

2012-01-25 @ 10:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0