Personligt

I wish!



Bara brunbrända ben och sådär lagom slapp klädsel, härligt!

Idag är sådan dag då jag drömmer mig tillbaka till sommaren. Allt är så mycket lättare och bättre på sommaren. Man känner sig fräsch nästan hela tiden, pigg, glad. ja livet är liksom lite lättare när det är varmt och ljust ute.

och mitt hår skall vi inte bara tala om. Kan inte ha det utsläppt många timmar förräns jaag blir galen i dessa tider. är väl kylan som sätter sina spår. Det blir elektiskt, tovigt och allmänt trist. Vill ha mitt härliga sommarhår igen;) Någon som har samma problems?

men det finns ju en tjusning i årstider också!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har samma hårproblem just nu. Går inte att göra ngt med det och det är såååååå risigt...suck.



Börjar också längta efter vår och sommar. KRAAM

2010-01-20 @ 21:56:21
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0