Personligt

Mitt 2010



Sitter och kollar igenom mina gamla kalendrar från 2009 och för in viktiga datum i min nya. Jag beställde detta år en kalender från www.tryckdig.se då jag ville ha ett annat format än tidigare år då jag beställt från www.personligkalender.se.

Jag är jätte nöjd med min nya då man även fick lägga in lite bilder på sina nära och kära i den. Så nu hänger de alltid med mig på äventyr varje dag. De ger mig mod, kraft och kärlek!



På framsidan valde jag en bild på mig själv. Den bilden påminner mig om en härlig dag med många fina minnen. jag blir glad varje dag jag ser min kalender och bär med mig den känslan.



På första sidan hittar man mitt hjärta, min älskade C , en bild som är tagen i somras och som är en stor favorit, så vacker!

Sedan kan man se mina syskon och mitt lilla kusinbarn Neo som gungar gungbärda i sommarsolen.





På sida 2 finns lilla Smilla, mina föräldrar och en massa fina tjejer.

På Översta bilden är Karolina,Caroline och jag innan "Ladies night" i höstas.

 På den undre bilden mina vänner från blekinge, Ulrika till vänster om mig och trillingtjejerna Mimmi,Louise och Jenny på sidorna. Visst är de lika?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0